Науково-методичний Проект :
«Використання інноваційних освітніх технологій для формування цілісного світогляду, соціальної компетентності та громадянської активності учнів»
завдання методичної роботи на 2018-2019 Н.Р.:
- побудова нової гнучкої моделі методичного сервісу, яка б оперативно і своєчасно реагувала на потреби суб’єктів педагогічної діяльності;
- проведення методичних заходів на основі компетентнісного підходу;
- дисемінація інноваційного досвіду методичної діяльності усіх рівнів (проектів, моделей інноваційних форм роботи, технологій тощо), оригінальних прогресивних ідей з метою впровадження в практичну діяльність, забезпечення нових якісних результатів;
- забезпечення науково-методичного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників в умовах глобалізації та відкритості інформаційного освітнього простору;
- створення умов для розвитку пошуково-творчої активності та дослідно- експериментальної діяльності педагогічних кадрів;
- утвердження нового професійного світогляду творчої активності педагогів;
- підвищення якості освіти шляхом оновлення змісту, форм і методів навчання та виховання, упровадження компетентнісного підходу;
- науково-методичне забезпечення організації освітнього процесу в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, оновлених програм;
- підвищення рівня професійної компетентності педагогів;
- удосконалення системи управління закладом освіти, розвиток державно - громадського управління, делегування повноважень громадським структурам (раді закладу, батьківським, учнівським радам) в умовах децентралізації, розвиток соціального партнерства;
- реалізація програм розвитку освіти;
- оптимізація виховного простору закладу освіти, формування ціннісних орієнтирів;
- розвиток інформаційних та комунікативних технологій, організація дистанційного, змішаного навчання в закладі, у тому числі для дітей з особливими потребами;
- аналіз стану викладання навчальних предметів, результатів зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингу рівня навчальних досягнень учнів;
- підвищення якості й ефективності сучасного уроку;
- досягнення результативності участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів, конкурсах, тощо.
- здійснення супроводу навчання дітей з особливими потребами, аналіз створених умов для навчання: наявність ресурсної кімнати, обладнання для корекційних занять;
- спрямування роботи вчителів 10-х і 11-х класів на якісну підготовку учнів до проходження зовнішнього незалежного оцінювання;
- посилення національно-патріотичного характеру навчання та виховання; переорієнтація практики виховної роботи в закладі в напрямку створення безпечного середовища для дітей, налагодження діалогу та довіри між педагогами, учнями та батьками;
- забезпечення соціально-психологічного захисту, психологічної допомоги дітям;
- вивчення, узагальнення, поширення і впровадження ефективного педагогічного досвіду педагогічних працівниківзакладу;
- забезпечення безперервності навчання керівних і педагогічних кадрів шляхом курсів підвищення кваліфікації, запровадження у міжкурсовий період активних форм підвищення їх професійної майстерності.
№.пор. |
Тематика засідань |
Термін проведення |
Відповідальний |
1. |
1. Про підсумки результативності методичної роботи у 2017-2018 н.р. Основні напрямки роботи та завдання на 2018-2019 н.р. 2.Про продовження роботи над науково-методичною проблемою «Використання інноваційних технологій для формування цілісного світогляду, соціальної компетентності та громадянської активності учнів» на ІУ етапі. 3.Розподіл обов’язків між членами методичної ради. 4. Затвердження планів роботи ШЦПК на 2018-2019 н.р. 5.Затвердження плану роботи щодо підготовки учнів до проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. 6. Обговорення нових навчальних програм із базових дисциплін, підручників, рекомендацій Міністерства освіти й науки України щодо викладання предметів. |
Вересень |
Заст.. з НВР |
2. |
1.Робота з обдарованими дітьми. Звіт учителів про науково-дослідницьку роботу учнів та вчителів, участь у творчих конкурсах. 2.Аналіз результатів І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін. Обговорення і затвердження списків учнів для участі в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін. 3.Про хід атестації педагогічних працівників закладу. Затвердження тем проектів педагогічного досвіду вчителів закладу, які атестуються, атестаційною комісією у 2018-2019 навчальному році на відповідність вищій кваліфікаційній категорії та присвоєння педагогічних звань. 4.Підготовка до засідання педагогічної ради: «Вплив нових педагогічних технологій на процес соціалізації особистості» |
Жовтень |
Заст.. з НВР |
3. |
1. Обдарована дитина: реалізація творчого потенціалу учня. Аналіз участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін, творчих конкурсах, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН. 2. Про результати моніторингу навчальних досягнень учнів за І семестр, виконання навчальних програм. 3. Звіт про роботу методичних ЦПК учителів НВК за І семестр 2018-2019 н.р. 4.Про організацію роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. 5.Підготовка до засідання педагогічної ради: «Національно-патріотичне виховання: реалії та перспективи». |
Січень |
Заст.. з НВР |
4 |
1. Творчі звіти вчителів, що атестуються: «Сучасні педагогічні технології - основа удосконалення освітнього процесу». 2.Підготовка та організація проведення державної підсумкової атестації в 4-х, 9-х, 11-х класах. Обговорення нормативних документів. 3. Про стан профільного навчання в школі ІІІ ступеня. 4. Про стан виконання графіка курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників. 5.Підготовка до засідання педагогічної ради: «Особиста, соціальна та професійна успішність суб’єктів освітнього процесу». 6. Огляд методичної літератури. |
Березень |
Заст.. з НВР |
5. |
1.Діяльність роботи ЦПК, творчої групи за 2018-2019 навчальний рік щодо вдосконалення педагогічної майстерності та фахового рівня педагога. 2.Затвердження екзаменаційних матеріалів. 3. Підсумки внутрішньошкільного моніторингу за станом викладання навчальних предметів та виконання навчальних програм У ІІ семестрі 2018-2019 н.р. 4. Результативність курсової перепідготовки вчителів. 5. Аналіз роботи педагогічного колективу над науково-методичним проектом на ІУ етапі. 6. Про роботу факультативів, курсів за вибором, індивідуальних занять. 7. Обмін думками та пропозиціями щодо складання річного плану роботи школи та планування методичної роботи на наступний навчальний рік. |
Травень |
Заст.. з НВР |
завдання методичної роботи НА 2017-2018 Н.Р.:
- поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки учнів з окремих предметів навчального плану шляхом створення профільних класів,організації роботи факультативів, гуртків;
- підвищення якості знаньучнів з базових предметів навчального плану;
- створення наукового товариства учнів, залучення обдарованих дітей до науково-дослідницької діяльності;
- підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи професійної адаптації молодого вчителя, ШЦПК учителів-предметників, творчих груп, проведення методичних тижнів, декад;
- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громадськості, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;
- удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення його до вирішення питань організації навчально-виховногопроцесу, життєдіяльності навчального закладу;
- забезпечення роботи практичних семінарів з актуальних питань навчання й виховання ;
- продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;
- підвищення іміджу навчального закладу;
- забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи;
- підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;
- поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друку матеріалів у фахових виданнях;
- створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу.
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ
№.пор. |
Тематика засідань |
Термін проведення |
Відповідальний |
1. |
1.Підсумки роботи методичної ради, ЦПК, творчої групи за 2016-2017 навчальний рік.
|
Вересень |
Заст. з НВР |
2. |
1.Робота з обдарованими дітьми. Звіт учителів про науково-дослідницьку роботу учнів та вчителів, участь у творчих конкурсах.
|
Жовтень |
Заст. з НВР |
3. |
1.Аналіз участі учнів у І та ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін, творчих конкурсах, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН.
|
Січень |
Заст. з НВР |
4 |
1.Результати чергової атестації вчителів школи та підсумки курсової перепідготовки.
7. Огляд методичної літератури.
|
Березень |
Заст. з НВР |
5. |
1.Діяльність роботи ЦПК, творчої групи за 2017-2018 навчальний рік щодо вдосконалення педагогічної майстерності та фахового рівня педагога.
|
Травень |
Заст. з НВР |