Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Методична скарбничкаТема: Майстер-клас як форма поширення інноваційних ідей
Мета: відпрацювання практичних навичок за різними методиками й технологіями з метою підвищення професійного рівня й обміну передовим досвідом учасників майстер-класу, розширення їхнього кругозору й прилучення до інноваційних освітніх процесів.
Завдання:
Очікуваний результат:
Обладнання: ватмани, аркуші А3, А4, кольоровий папір, фломастери, ножиці, клей, картки Учасники : педагоги
Тривалість проведення : 1 год.
Структура заняття :
Актуальність: Учителям необхідно постійно вчитись, учитись один в одного. І кращим поштовхом до цього має стати взаємообмін професійним досвідом.
Хід тренінгу Вступне слово. Нашу педагогічну діяльність можна уявити схожою на казкову країну, де ми набуваємо досвіду: то йдемо рівними, без вибоїн дорогами, то блукаємо заплутаними стежками особистих пошуків, то залишаємося на самоті, аби обдумати правильність своїх рішень , то виходимо на яскраві, освітлені нашим покликанням галявини, щоб розпалити із колегами вогнище творчості, взаємодопомоги та підтримки. Усі ви присутні в цій аудиторії досвідчені вчителі, професіонали. У кожного з вас є секрети педагогічної творчості, якими ви можете поділитися зі своїми колегами. Тож сьогодні під час нашого тренінгу ви матимете можливість обмінятися професійним досвідом. За правилами тренінгу, заняття слід розпочинати зі знайомства, тому першою вправою буде знайомство.
І вправа «Знайомство». - За правилами тренінгу, заняття слід розпочинати зі знайомства, тому першою вправою буде знайомство. Групам пропоную на спеціальному аркуші паперу намалювати уявний герб, у якому буде розкрита особливість предметів, які ви викладаєте. Після завершення завдання представник групи розповідає про створений герб і пояснює, чому він має такий вигляд. От ми з вами й познайомилися та більше дізналися один про одного. ІІ вправа «Конверт очікувань». Роздаються невеликі аркуші липкого паперу. - Напишіть, чого саме ви очікуєте від тренінгу. Кожен презентує свої записи та прикріплює на плакаті із зображенням конверта.
ІІІ вправа «Мозковий штурм».
ІУ вправа «Дискусійна карусель « Майстер: хто він?» - Хто ж такий «майстер»? На мою думку, це педагог, який вносить новизну, оригінальність у свою щоденну роботу. Вам потрібно створити портрет учителя-майстра: або словесний, або намалювати, або у формі аплікації. Керівник групи після завершення роботи представить результат діяльності своєї групи. У вправа «Кейс ідей». Майстер-клас – сучасна форма проведення навчального тренінгу-семінару для відпрацювання практичних навичок за різними методиками і технологіями з метою підвищення професійного рівня і обміну передовим досвідом учасників, розширення кругозору і прилучення до новітніх галузей знання.Заняття майстер-класу – це оригінальний спосіб організації діяльності педагогів у складі малої групи (7–15 учасників). Майстер-клас як локальна технологія трансляції педагогічного досвіду повинен демонструвати конкретний методичний прийом або метод, методику викладання, технологію навчання, виховання. Він повинен складатися із завдань, які направляють діяльність учасників для вирішення поставленої педагогічної проблеми.Завдання майстер-класу: передача вчителем-майстром свого досвіду роботи шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності; спільне відпрацювання методичних підходів учителя-майстра, ухвалення рішення; рефлексія власної професійної майстерності учасниками майстер-класу; надання допомоги учасникам майстер-класу у визначенні завдань саморозвитку, формуванні індивідуальної програми самоосвіти й самовдосконалення. У ході майстер-класу учасники знайомляться з методичними розробками з теми; беруть участь в обговоренні отриманих результатів; ставлять питання, отримують консультації; пропонують для обговорення власні проблеми, питання, розробки; висловлюють свої пропозиції. Форми майстер-класу:
Алгоритм технології майстер-класу І. Презентація педагогічного досвіду вчителем-майстром:
ІІ. Презентація системи навчальних занять:
ІІІ. Проведення імітаційної гри:
IV. Моделювання:
V. Рефлексія:
Рекомендації щодо підготовки майстер-класу
УІ вправа «Творча майстерня».
VІІ вправа «Презентація технологічної карти». Кожна група презентує технологічну карту майстер-класу. Кожній групі дається час для представлення й захисту технологічної карти майстер-класу.
VІІ вправа «Акваріум». Рефлексивна вправа “Акваріум», у ході якої слухачі майстер-класу висловлюють свою оцінку відвіданого тренінгу, свої професійні наміри: “Я сьогодні зрозумів...”; “Я мав змогу ознайомитись з досвідом...”; “Я мав можливість порівняти...”; “Я дізнався ...”; “Я засвоїв...”; “Я спробую використати (запровадити) ...”; “Використання ідей освоєного досвіду дозволяє ...” та ін.
Науково-методична робота як чинник підвищення професійної компетентності вчителя /naukovo-metodichna_robota_jak_chinnik_pidvishhennj.docx
|
Пошук
Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||